Klachtenprocedure PureMemories

Bij PureMemories hechten we veel waarde aan klanttevredenheid. Toch kan het voorkomen dat iets niet helemaal naar wens verloopt. Wij staan klaar om eventuele klachten op te lossen en samen een passende oplossing te vinden.

Hoe dien ik een klacht in?

Heb je een klacht over onze producten of dienstverlening? Neem dan contact met ons op via:

E-mail: info@purememories.nl

Vermeld in je e-mail duidelijk:

  • Je naam en bestelnummer
  • Een omschrijving van de klacht
  • Eventuele foto’s ter verduidelijking (indien van toepassing)

Wij streven ernaar om binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie te geven.

Niet tevreden met de oplossing?

Leidt onze klachtenafhandeling niet tot een oplossing? Dan kun je je geschil aanmelden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. Dit kan via de volgende link:
https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/
 

Wij doen ons best om klachten zorgvuldig en naar tevredenheid op te lossen!

Hulp nodig?

Hulp nodig?

Neem dan contact met ons op via info@purememories.nl. Wij staan klaar om u te helpen.